sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

مهمانی خدا و برد سرخابی ها

 

 

 

سلام دوستای گلم  

اول تبریک بابت ماه رمضان  

امیدوارم همه نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق قرار بگیره. 

 

بعد هم تبریک بابت بازی های قشنگ تیم های محبوبمون   

 

برد سرخابی ها حسابی همه رو سر حال آورد. به امید قهرمانی یکی از این دو تیم. مهم نیست  

 

کدومشون. مهم اینه که قمرمان سرخابی باشه.

 

تولدت مبارک محمدرضا جان

  قلب دریایی ات ، وجود آسمانیت ، نگاه پرمهرت و کلام شیرینت سرشار از عشق و محبت باد. 

 

 طلایی ترین روزها ارزانی تو و بغل بغل گل رز پیشکش به قلب آسمانی ات.  

 تولدت بهانه قشنگی است که بگویم دوستت دارم.  

 محمدرضا جان تولدت مبارک.  

  

امیدوارم همیشه موفق و سبز باشی. 

   

 

این کیک برای شیرینی زندگیت

 

 

  

 

 

اینم کادوی ناقابل ما  

 

 

ای بهترین بهانه

دست هایم… به امید نوازش پلک هایت با من همراهند…! 


و پاهایم… نمی دانم مرا به کجا می برند… 

شب هنگام در جستجوی تو، 

دلم را میان ظلمت و سیاهی غیبت می کشانند…! 


بند بند وجودم به انتظارت نشسته است… 


کاش بیایی و مرا از این التهاب رهایی بخشی 

کاش بیایی … کاش بیایی ..

ای بهترین بهانه