sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

تولد تک ستاره تیر مبارک

                                                                    امروز یه روز خوبه. ۳۰ تیر تولد ستاره فوتبال ایران ، مهاجم برتر و موفق ایران ، به قول افشین قطبی

 کلاس فوتبال آسیا و تک ستاره تیر ................

      

اگه گفتین کی؟

معلومه دیگه وحید جون خودمون.

وحید جون تولدت مبارک. ان شالله ۱۲۰ سال دیگه عمر کنی و همیشه برای فوتبال ایران افتخار آمیز

 باشی.

تمام سرخابی های  وبلاگ سرخابی تولد وحید رو به وحید و هوادارانش تبریک میگن.

 

باز هم میگیم وحید جون تولدت مبارک.   

اینم کیک تولد وحید جون

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد

روز تو

روزی که تو آغاز شدی

تولد مبارک

 

 

 

زانوی آسیب دیده خلیلی دوشنبه هفته آینده جراحی می شود

محسن خلیلی
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراحان می سپارد.
خلیلی که در جریان تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شده است هم اکنون همراه تیم ملی در اردوی اسپانیا به سر می برد.
آقای گل لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل گذشته طی روزهای گذشته از تمرین در کنار بازیکنان تیم ملی معاف بوده است تا شرایط ابتدایی برای عمل جراحی را کسب کند.
در صورت مهیا بودن شرایط محسن خلیلی روز دوشنبه هفته پیش رو در آلمان مورد عمل جراحی قرار می گیرد تا هرچه زودتر مراحل درمان خود را آغاز کند.
خبرگزارى مهر

امیر حسین آخرین خرید مس کرمان

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال به باشگاه مس کرمان پیوست تا بعد از سال ها با پیراهن استقلال خداحافظی کند.
امیر حسین صادقی
امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال به باشگاه مس کرمان پیوست تا بعد از سال ها با پیراهن استقلال خداحافظی کند. گفت وگوی او را بخوانید:
● پس از ۸ سال حضور در استقلال چطور شد که با این تیم به توافق نرسیدید؟
▪ مشکل خاصی نبود. بالاخره روزی دوباره به این تیم برمی گردم.
● به نظر می رسد خیلی ناراحت هستید؟
▪ نباید ناراحت باشم؟ ۸ سال در این تیم پیر شدم. با خون و دل این تیم را قهرمان کردیم اما یک زنگ به ما نزدند که بیا قرارداد ببند.
● اما مسئولان استقلال مدعی هستند با شما تماس گرفتند؟
▪ اصلاً. من خودم سر تمرین رفتم تا با سرپرست تیم صحبت کنم تازه آنجا هم صحبتی از قرارداد نشد.
● مشکل شما مالی بود؟
▪ این هم یک قسمتی از ماجرا بود اما داستان های دیگری هم دخیل بودند.
● چرا بین این همه تیم رفتید مس کرمان؟
▪ شرایط مالی این تیم از همه بهتر بود،همچنین یک فردی مربی این تیم است که من چند سال شاگردش بودم.
● پس باید منتظر انتقام شما از استقلال در لیگ باشیم؟
▪ من هیچ مشکلی با استقلال ندارم. در بازی استقلال - مس هم مثل سایر بازی ها به میدان می روم.
● سرپرست استقلال مدعی است شما به خاطر ۲۰ میلیون از
استقلال رفتید؟
▪ جواب حرف های او را نمی دهم اما به موقع همه چیز را خواهم گفت. من تعصب خودم را به این تیم نشان داده ام، با آنکه قرارداد نداشتم یک هفته هم با تیم تمرین کردم. تماشاگران استقلال هم من را می شناسند هم سرپرست استقلال را اما یک زمان برای حفظ اعتبار و شخصیت باید از یک چیزهایی گذشت می کردم.
مصاحبه : روزنامه ابرار ورزشی

۶ ماه دوری از میادین فوتبال

محس خلیلی حداقل ۶ ماه از میادین فوتبال دور می شود.

محسن عزیز که در بازی با سوریه دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد به دنبال

پزشک آلمانی جواد نکونام می گردد تا به زودی طی عمل جراحی بهبود یابد.

ما سلامتی و بهبودی هر چه زودتر رو برای محسن عزیز آرزومندیم.

سرخابی های عزیز دعا برای محسن یادتون نره.

 محسن خلیلی

اخبار نقل و انتقالات

سلام به دوستای گلم و هواداران سرخابی

یه سری خبر از نقل و انتقالات بازیکنان سرخابی از روزنامه ها خوندم.

محسن  با پرسپولیس تمدید کرد .مهدی واعظی هم یک سال دیگه و علیرضا هم برای ۲ سال با

پرسپولیس تمدید کرد.

عماد رضا ،مهاجم تیم ملی عراق هم با پرسپولیس قرارداد بست و گفته خیلی خوشحاله از

پیوستن به پرسپولیس و علاقه قلبی به پرسپولیس و هوادارانش دارد.

میلاد نوری و علیرضا عباسفرد هم به استقلال پیوستند.

فرهاد با استقلال برای یک سال تمدید کرد.

 امیر حسین با قراردادی یک ساله به مس کرمان پیوست،ظاهرا امیر حسن آخرین خرید تیم مس کرمان بوده است.