sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

امیدرضا هم رباط پاره کرد

سلام به دوستای گلم

دیشب برنامه نود رو نگاه کردین؟ خیلی تغییر کرده بود تیتراژ و دکور و حتی میان برنامه هایی که

پخش میکردن. ولی یه چیز تغییر نکرده بود اونم مجری نود (عادل فردوسی پور) که امیدواریم 

100سال دیگه هم عادل برنامه نود رو اجرا کنه. انصافا هم خوب اجرا می کنه. البته خودش

گفت که یه مدتی چون نیست قراره مزدک برنامه نود رو اجرا کنه ولی هیشششششکیییییی

عادل نمی شه. 

امروز اومدم تا یه خبر مهم و نگران کننده بگم.

حتما تو بازی استقلال و ابومسلم دیدید که امیدرضا روانخواه مصدوم شد و به بیرون از زمین برده

شد. ما وقتی این صحنه رو دیدیم خیلی ناراحت شدیم ولی فکر می کردیم خب یه

مصدومیت ساده است و زود خوب میشه ولی متاسفانه اینطور نبود دیشب مهدی امیرآبادی

 

که مهمون برنامه نود بود به مصدومیت امیدرضا اشاره کرد و عادل هم گفت رباط صلیبی

زانوش پاره شده.  البته مثل اینکه تو اعلام برنامه های نود هم به این قضیه اشاره 

شده بود ولی من اون قسمتشو ندیدم و فرزاد بهم گفت.

فرزاد گفت عادل گفته:{امیدرضا روانخواه نشون داده نه تنها در زدن گل در دربی با محسن خلیلی

هماهنگه بلکه در پاره کردن رباط صلیبی هم هماهنگه.}   

اول جواد بعد محسن حالا هم که امیدرضا امیدواریم دیگه شاهد اینگونه مصدومیت ها

نباشیم.امیدرضا هم نمی تونه تا 6 ماه بازی کنه. 

بیاین برای محسن که داره دوره بعد از عملش رو میگذرونه و امیدرضا که به تازگی دچار این

مصدومیت شده دعا کنیم تا هرچه زودتر سلامتیشونو به دست بیارن.    

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام سها
خواهش می کنم اره سارا جون شما را معرفی کرده بود و منم منتظرت بودم
خیلی ممنونم که بهمون سر زدی منم واسه شما ارذوی موفقیت می کنم دوست عزیزم

آرش شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://besttheme.blogsky.com

سلام ممنونم
بابا ایول م رو دست کم گرفتی ملومه پرسپلیسی هستم
لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد