sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

شروع بازیهای لیگ هشتم

سلام دوستای گلم.

حتما خبر دارید که لیگ هشتم از فردا شروع میشه. بنابراین فعالیت پچه های سرخابی هم 

بیشترمیشه.

بازی سرخابی ها در هفته اول لیگ اینطوریه که قرمزها به مصاف سفید_نارنجی های سایپا 

میرن و آبی ها هم به مصاف قرمز_مشکی ابو مسلم میرن.

پس بیاین برای پیروزی این دو تیم محبوب ایرانیان 2a کنیم

البته این هم باید بگم که وبلاگ سرخابی هر هفته نتایج بازیهای سرخابی رو اعلام میکنه.

با آرزوی موفقیت و پیروزی سرخابی ها در لیگ هشتم.

همچنین با امید دیدن بازیهای درخشان از این دو تیم در جام باشگاههای آسیا.

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://forwardonlyvahid.blogfa.com

سلام سها جووووووووووووووووووون...خوبی گلم....می گما یوو چرا نظر به صورت خصوصی واسه من میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کامنته عادیه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آخه من دیر به دیر میرم توو قسمت مدیریت..................دوست دارم

سمیرا سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://siavashkheiraby.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی
سراغی از ما نمیگیری
حتما داری مسابقه ها رو نگاه میکنی
من آپم
بیای خوشحال میشم

سلام عزیزم.
حتما بهت سر می زنم عزیزم.
منم خوشحالم که به ما سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد