sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

حالا دیگه همه رباط پاره می کنند

باز هم یه خبر مهم و نگران کننده

مثل اینکه پاره شدن رباط صلیبی همچنان ادامه داره. بعد از امید رضا روانخواه و میثاق معمارزاده

که در دو بازی اول فصل جدید دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو شدند حالا حسین بادامکی

و باز هم از جمع قرمزها رباط صلیبی پاره کرد و متاسفانه تا 6 ماه خونه نشین شد.

یکی نیست به اینا بگه خب چرا مراقب نیستین؟ 

خدایا کمکشون کن حالشون زود خوب بشه.       

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پرسپولیسی جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.saeed-perspolisi.blogfa.com

سلام سارا جون
خیلی ممنون از اینکه از وبلاگ من دیدن کردید
وبلاگتون بسیار عالیست
خیلی ممنون از اینکه منو لینک کردید.من هم شمارو لینک کردم امیدوارم با همکاری هم یه وبلاگ فوق العاده و جذاب و به قول امپراطور محشر بزنیم.
ببخشید دیر شد چون شهرستان بودم همین الان الان اومدم
موفق باشید
بای
تا
های

محمدرضا جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://WWW.ESTEGHLAL2006.BLOGFA.COM

سلام
حالا من سر نمیزنم یا شما
البته مهم اینکه از ۳ تا افتخارات سرخابیها ۲ تاش مال ماست

ممد آبی شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام .......استقلال باداشتن دوقهرمانی در آسیا ابر قدرت بلامنازع فوتبال آسیاست پس لنگی ها ساکت بشن سنگین ترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد