sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

یک امتیاز نتیجه ۶۵مین شهرآورد سرخابی

                         ۱ ـ ۱         

دربی 65 هم تمام شد تا با کسب نتیجه مساوی  1 _ 1  29مین تساوی سرخابی ثبت بشه. 

همونطور که تو آپ قبلی ام گفتم و تو دربی های گذشته شاهد بودیم باز هم بازی سرخابی ها احتیاط توش آشکار بود گرچه این بار نسبت به سالهای پیش در نیمه اول بازی جوندارو هیجان انگیزتری رو از دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول هر دو تیم کاملا هجومی بازی کردن. اولین موقعیت بازی هم توسط پاس حسین کاظمی به آرش برهانی بود. و بعد از این موقعیت پرسپولیس صاحب موقعیت شد این روند تا آخر نیمه اول ادامه داشت یعنی هر چند دقیقه یکی از دو تیم موقعیت خطرناکی رو برای دروازه های یکدیگر ایجاد می کردن تا اینکه نیمه اول با نتیجه 0 _ 0 و نتیجه 5 _ 5 برای موقعیتهای خطرناک برای دو تیم به پایان رسید. این در حالی بود که پرسپولیس با دفاعی که رو به جلو کار می کردند آرش برهانی رو چندین بار در آفساید قرار دادن تا آرش که میل به تک به تک شدن با مهدی واعظی رو داشت نتونه از این وضعیت استفاده کنه و به گل برسه. از اون طرف هم استقلال با یک خط دفاعی که کاملا رو به عقب کار می کرد فضاهایی در محوطه جریمه برای کریمی و باقری ایجاد می کردن.

با بازی که در نیمه اول از سرخابی ها دیدیم مطمئن بودیم که بازی قشنگی رو در نیمه دوم هم شاهد خواهیم بود ولی متاسفانه اینطور نبود.

در نیمه دوم و با شروع 45 دقیقه دوم آرش برهانی با گلی زیبا و با همون موقعیتی که بارها دوست داشت گلزنی بکنه دروازه واعظی رو باز کرد تا قسمت آبی پوش استادیوم به هوا بپرن و شعار بین همه تیمهای دنیا عشق است استقلال رو سر بدن.

خلاصه اینکه دقیقه 47 آرش این گل رو زد تا آبیها کمی خیالشون راحت بشه ولی بعد از این گل بازی اون قشنگی قبل رو نداشت چرا که استقلال در لاک دفاعی خودش فرو رفت و فقط پرسپولیس بود که حمله می کرد. باز هم مثل دربی های گذشته تیمی که جلو بود با احتیاط و با دفاع کردن بازی کرد تا تک گل آرش رو حفظ کنن و گهگاهی با ضد حمله ها آرش رو جلو می بردن که اونا هم فایده ای نداشت.

بعد از گل آبیها پرسپولیس حمله کرد تا روی یک حمله چندین کرنر و پرتاب و سانتر به دروازه نصیبش شد تا بالاخره روی یکی از این سانترها تونست با یک پاس سر باقری به کریمی دروازه طالبلو رو باز کنه. اون موقع بود که قسمت قرمز پوش استادیوم به هوا پریدن. بله قرمز ها با گل دقیقه 88 کریمی نتیجه رو 1 _ 1 کردن تا به آبیها بگن گرفتن 1 امتیاز برای هردو تیم عادلانه تره. که البته همینطور هم بود چون انصافا هر دو تیم بازی خوبی رو انجام دادن.. با توجه به نظر امیر قلعه نوعی که بازی خوب هم امتیاز داره هر دو تیم امتیاز بازی خوب رو گرفتن ولی از نظر نتیجه بازی برنده ای نداشت.

شاید یک دلیل از دست دادن 2 امتیاز از 3 امتیاز آبیها روی آوردن به یک بازی تدافعی و تعویض های امیر خان بود که به قرمزها انگیزه می داد حملات بیشتری رو انجام بدن. امیر قلعه نوعی با بیرون کشیدن بازیکنای هجومی مثل اکبرپور و بیگ زاده و جباری و آوردن بازیکنای تدافعی مثل امیر آبادی و کوشکی و اکبری ( که به قول داش علیرضا منصوریان می تونست تو حمله هم شرکت کنه.)

از اون طرف هم افشین قطبی با آوردن بازیکنای هجومی انگیزه گل زدن رو در بازیکناش افزایش داد. اومدن پتروویچ به بازی برای قرمزها خیلی خوب بود که اگر پترویچ از اول در بازی بود شاید در نتیجه بازی اثر میذاشت. تعویض نیکبخت هم در جای خودش جالب بود. ناراحتی نیکبخت از تعویضش و غر زدنش به قطبی مطمئنا سوژه جالبی برای مطبوعات و رسانه های تصویری و همچنین برنامه 90 آقای فردوسی پور خواهد بود.

کندن صندلی ها توسط تماشاچیان قرمز پوش در استادیوم هم صحنه بود که جواد خیابانی نسبت به اون احساس تاسف کرد. البته ما نمی دونیم این کار رو آبی پوشان استادیوم هم می کردن یانه چون ما از طریق تلویزیون بازی رو دنبال می کردیم و پرتاب صندلی ها از بالا توسط قرمز پوش ها بود که در تصویر مشخص می شد.فقط باید امید داشته باشیم که شاهد خسارت به اتوبوس ها نباشیم. چون گفتم که دیگه نتیجه مساوی هم برای جلوگیری از این خسارتها کار ساز نیست.

با این نتیجه باید ببینیم چه تغییری در رتبه سرخابی ها ایجاد می شه. که به نظر می رسه خیلی تغییر در رده شون تو جدول ایجاد نشه.

                

سرخابی ها یکی یه دونه گل آبی و گل قرمز به سرمون زدن تا هفته نهم لیگ هشتم هم به پایان برسه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.eshghedoroghi.blogfa.com

سلام.
وبلاگ قشنگی دارین. امیدوارم روز به روز بهتر بشه.
خوشحال می شم به کلبه حقیر ما سر بزنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد