sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

تولد یک دوست

سلام به همه بچه های گل

امروز تولد دوست خوبمون محمدرضاست. ما هم که دوستمونو خیلی دوست داریم گفتیم از طرف

وبلاگ سرخابی یه جشن تولد کوچولو ولی قشنگ برپا کنیم و به محمدرضا عزیز هدیه بدیم.

                                       خب اینم کیک تولد محمدرضا

               

          

                    اینم هدیه سرخابی به محمدرضا عزیز

               

                             

                          صد سال زنده باشی

                       

        

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.esteghlal2006.blogfa.com

سلام...
بابا کی میره این همه راه رو....
عرق شرم روی پیشانیم نشست!
خیلی خیلی ممنون
عالی بود!!!!
یعنی یکی از بهترین کادوهای تولدم بود
بازم ممنون
امیدوارم بتونم جبران کنم

محمدرضا شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.esteghlal2006.blogfa.com

سلام...
بابا کی میره این همه راه رو....
عرق شرم روی پیشانیم نشست!
خیلی خیلی ممنون
عالی بود!!!!
یعنی یکی از بهترین کادوهای تولدم بود
بازم ممنون
امیدوارم بتونم جبران کنم

معصومه جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.6sorkhabi.blogfa.com

سلام سرخابیا
ما هم یه وبلاگ سرخابی داریم
راستی تولد مبارک آقا محمد رضا
با اجازه عکس کیکو واسه تولد خودم گذاشتم تو وبلاگ
اخه تولد منم هست
به ما سر بزنین خوشحال میشیم
حتما بیاین کل کل
منتظرما
بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد