sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

تولدت مبارک

سلام

می دونم دو روز از تولدت می گذره ولی این بی معرفتی و کوتاهی ما رو ببخش سعید جان.

همه بچه های سرخابی برات آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنند.

                                    

                                ان شاالله ۱۰۰ ساله بشی

               

                          

                                     تولدت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
ارش یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://mymobile.blogsky.com/

سلام .عیدت مبارک.
اسم مدل گوشیت رو بده و بگو چجور تمی دوست داری تا برات بذارم . اما در مورد رینگتون تخصصی ندارم وشرمندت هستم . در ضمن نویسنده وبلاگ besttheme پسر داییم مهرداد هست و mymobile مال من هست ولی به هم کمک میکنیم.
خدانگهدار

سعید یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام سها جون
مرسی عزیزم که به فکر من بودی
واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم نمی دونم که چطوری باید ازتون تشکر کنم
این کادوی شما جزء بهترین کادو هایی زندگی منه عزیزم
خوب سها دیگه ببین هر وقت خودت به 23 سالگی رسیدی عزیزم می فهمی من بهت بگم لوس میشه خودت باید تجربه کنی تا بیشتر لذت داشته باشه
من واسه شما و تمامی دوستان سرخابی تون ارزوی سلامت و موفقیت می کنم امیدوارم که شادترین لحظه ها را داشته باشید
داشت یادم می رفت عیدتون مبارک باشه

سعید یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام
بازم ازت ممنونم محبت کردی
اشکال نداره که یکم دیر شد مهم کادوی قشنگت بود
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد