sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

برد و باخت!

سلام دوستای همیشه سرخابی  

 

خب این هفته هم بازی ها تموم شد. 

 

اول از همه برد پر گل استقلال رو  به همه آبی های وبلاگمون تبریک میگم. 

 

بعدش هم تسلیت به قرمزها.اشکال نداره بالاخره فوتباله دیگه برد و باخت داره و سرخابی ها هم  

 

از این قاعده مستثنی نیستند. 

 

اما مهمتر از همه دعا کنیم برای دربی که بازی قشنگی رو  از تیم های محبوبمون ببینیم. 

 

شما نتیجه رو حدس زدین؟ حتما برامون نتیجه رو بگید. منتظر نظرات قشنگتون هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://smsfa.blogsky.com

www.lordweb.sub.ir

ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯من آپم بدوووووووووووووو بیااااااااااا (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)

سلا دوست من .
به روز شدم ، بیا پیشم.
منتظر حضور سبزت هستم

راستی اگر با تبادل لینک مواقی منو با اسم

بانک اس ام اس

لینک کن خبرم کن تا لینکت کنم

عسل سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.glfarahani.blogfa.com

سلام خوبید؟؟اپم دوست داشتید بیاید.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد