sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

سرخابی ها.....سلام

 سلام دوستای گلم

ببخشید خیلی وقته آپ نکرده بودم. امروز میخوام 2 خبر که توی روزنامه جام جم دیدم براتون بذارم.یه خبر در مورد تیم ملی یکی هم در مورد سرخابی ها.  

   

 

سقوط  پرسپولیس صعود استقلال

جدید ترین رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان که از سوی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار اعلام می شود ، با سقوط 8 پله ای پرسپولیس و صعود 23 پله استقلال همراه بود. با این حال ،   پرسپولیس با قرار گرفتن  در رده 274 ، همچنان بهترین تیم ایرانی است و استقلال که در کنار تیم اوساسونا (تیم جواد ومسعود عزیز)در مکان 336 دنیا ایستاده ، دومین تیم برتر ایران به شمار می رود.

5 تیم برتر هم به شرح زیر است:

1-منچستر یونایتد 321 امتیاز

2-بارسلونا 318 امتیاز

3-استودیانس آرژانتین 285 امتیاز

4-چلسی 282 امتیاز

5-هامبورگ 268 امتیاز

منبع: روزنامه جام جم   

 

 

 

صعود  یک پله ای تیم ملی در جدول فیفا 

فدراسیون بین المللی فوتبال رده بندی تیم های ملی  فوتبال کشور های دنیا در پایان ماه آگوست را اعلام کرد که طبق این اعلام،تیم ملی فوتبال کشورمان با یک پله صعود، به رده شصتم دنیا رسید. رتبه ایران در چنین جایگاهی با توجه به پیشینه حضور ایران در رتبه چهاردهم دنیا (در زمان سرمربیگری برانکو) اصلا جالب توجه به نظر نمی رسد،ولی تیم ایران رتبه چهارمی در آسیا را از دست نداد و در پایان ماه آگوست هم پس از استرالیا ، ژاپن  و کره جنوبی قرار دارد.

منبع:روزنامه جام جم  

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام...
خوبین؟
ممنون که به من سر زدین.حتما لینکتون می کنم.
موفق باشین.

مهسا دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://hashemian-esteghlal.blogfa.com

سلام عزیزم
این حرفا چیه خانومی ؟
خجالتم نده دیگه
وب شمام خیلی خوب وکامله
ممنون بابت لینک منم شمارو لینک کردم

فریده دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.nekou1359.blogfa.com

سلام سارا جون
خوبی؟
ممنونم که اومدی
منم دوست دارم باهات دوست بشم
منم لینکت میکنم
اپم
خوشحال میشم پیشم بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد