sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

تولدت مبارک محمدرضا جان

  قلب دریایی ات ، وجود آسمانیت ، نگاه پرمهرت و کلام شیرینت سرشار از عشق و محبت باد. 

 

 طلایی ترین روزها ارزانی تو و بغل بغل گل رز پیشکش به قلب آسمانی ات.  

 تولدت بهانه قشنگی است که بگویم دوستت دارم.  

 محمدرضا جان تولدت مبارک.  

  

امیدوارم همیشه موفق و سبز باشی. 

   

 

این کیک برای شیرینی زندگیت

 

 

  

 

 

اینم کادوی ناقابل ما  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.esteghlal2006.blogfa.com

سلام

بازم که شرمنده کردین

از همه دوستان بخصوص سارا خانم بابت لطفشون به حقیر تشکر میکنم

ایشالله که جبران کنم

فعلا
سبز باشید

یاحسین

محمدرضا جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.esteghlal2006.blogfa.com

سلام
بردیم ولی کم گل

بازم خداروشکر

سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد