sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

مرزبان دستیار قلعه نوعی می شود

علیرضا مرزبان مربی سابق پرسپولیس دستیار امیر قلعه‌نوعی در استقلال می‌شود.
 

مرزبان در گفت و گوی کوتاهی در این خصوص اظهار داشت: "یک صحبت‌هایی رد و بدل شده، اما  

 

چیزی قطعی نیست. قرار شد تا چند روزی را در این خصوص فکر کنم تا جواب قطعی را ارائه کنم.  

 

تاکید می‌کنم که هیچ قراردادی بین ما امضا نشده و همه چیز فعلاً در حد حرف است."
 

این‌گونه به‌نظر می‌رسد که در صورت قطعی شدن این موضوع مرزبان روی نیمکت استقلال نخواهد  

 

نشست و به‌عنوان تمرین دهنده در کنار امیر قلعه‌نوعی خواهد بود. 

  

 

منبع: www.hashemian.net 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد