sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

sorkhabi

همیشه آرامش آبی را دوست داشتم و هیجان قرمز را و هم آبی ها را دوست دارم و هم قرمزها را

پایان هفته اول لیگ هشتم

                آغازهفته اول لیگ هشتم پرسپولیس 3 امتیاز را دشت کرد.

                        پایان هفته اول استقلال صدرنشین شد.

سلام دوستای گلم 

بچه های وبلاگ سرخابی همشون خوشحالن چون سرخابی ها هفته اول لیگ هشتم رو با کسب

سه امتیاز پشت سر گذاشتن.

تک گل قرمزهارو پژمان نوری زد.

پژمان      پژمان        پژمان         پژمان   

گلهای آبیها رو هم مجتبی جباری و مهدی امیر آبادی زدند. وقتی مجتبی و مهدی گل زدند یاد

فینال جام حذفی افتادم که مهدی گل مساوی و مجتبی گل برتری آبیها رو به ثمر رسوند.

مجتبی       مهدی      مجتبی       مهدی      مجتبی      مهدی     

مجتبی       مهدی

                                         

به گزارش وب سایت خبری هاشمیان، نتایج کامل مسابقات هفته اول لیگ هشتم به شرح زیر است:

مقاومت سپاسی صفر – فولادخوزستان یک
گل: 56 طاهری

استقلال 2 – ابومسلم صفر
گل ها: جباری 57 و امیرآبادی 67

استقلال اهواز یک – پگاه گیلان یک
گل ها: ساسانی 36 برای استقلال – یوسفی 88 برای پگاه

پیام مشهد یک – برق شیراز 2
گل ها: آرسی 19 برای پیام – شیری 41 و زارع 62 پنالتی برای برق

ملوان صفر – راه آهن یک
گل: انتظاری 78

صباباتری یک – پیکان یک
گل ها: فضلی 83 برای صبا – طهماسبی 38 برای پیکان

پاس همدان صفر – سپاهان صفر

دوب آهن یک – مس صفر

گل: صالحی نژاد 24

منبع: www.hashemian.net

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 01:41 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام سارا جون
مثل همیشه در مورد وبلاگم لطف داری عزیزم
امیدوارم کنکورت را با موفقیت پشت سر بزاری من واست دعا میکنم تا رتبه ای که میاری ۱ رقمی باشی (چشمک)
اره دیگه لیگ شروع شده و هر هفته بعد از بازی ها سر شما و بقیه دوستای گلت شلوغ میشه حسابی
همینطور که می دونید من پرسپولیسی هستم البته سارا اینو واسه دوستات گفتم چون تو می دونی
و از همه طرفدارهای پرسپولیس می خوام برای موفقیت تیم محبوبشون دعا کنن
به امید موفقیت شما و دوستان عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام سارا جان.از اینکه بهم سر زدین بی نهایت ممون.همچنین از بابت لطفتون.ان شا الله که از کنکور هم موفق بشی و به چیزی که دلت میخواد برسی.لحظه های خوبی داشته باشی.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد